THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Rabu, 18 November 2009

a letter for Taiyou !!

Japanese :

私はあなたを知っていたのは初めて以来、私の心は非常に高速なビート。私はそれを助けることができなかった。この愛..の名前にすることがありますはい、そうですが大好きです。鮎川太陽、私が言葉を話すことはできません作った人。私はいつか彼に会うこととし、"私は私の心の最も深いからあなたを愛しと言う"期待することができます。私はあなたの言うこと気にしない。うーん..私は、世界では、ここで、多分私たちは私を得ることができる誰かを得ることが取るに足らない人ですか?私は本当に愚かだった!

長い間私は日本に行ってほしかったが、されて時間がなかった。私はアイドルアイドルを満たすために、鮎川太陽..みたい
神に祈るには、毎晩私は真夜中の会議を手配することが、私の唯一の希望することができますしたい。
彼は何ですか?私は本当に彼の欠場。

私にとって大きな誇りを彼にしてください。
太陽くん、私はいつもあなたを愛する。
これまで、永遠に〜〜
愛と愛..と 


蒼井そら


Korean :

난 당신을 알고 처음부터 내 심장이 매우 빨리 뛰고. 나도 어쩔수가 없었어요. 이것은 사랑 ...의 이름을 수있습니다 네, 그렇습니다 사랑 해요. 아유 카와 타이요, 누가 내 말을 못 만들었 사람. 나는 언젠가는 그를 만나 "내가 내 마음을 가장 깊이 당신을 사랑한다고 말하고"희망을 수있습니다. 당신이 뭐라하든 상관하지 않습니다. 흠 .. 내가 세상에서 어쩌면 내가 사람이 아니라 내가 할 수있는 사람을 얻을 수 우둔한 사람이나요? 난 정말 바보 였어!

너무 오래 전 일본에 가고 싶어했지만 시간이 없었어요. 내 우상 우상을 만나고, 아유 카와 타이요 싶지만 ..
하나님이기도를 매일 밤 난 자정과 미팅을 주선 수있다면, 유일한 희망 수 좋겠어.
무엇 이죠? 정말보고 싶어요.

날 위해 큰 자부심을 그를 볼 수있습니다.
타이요 kun, 난 항상 당신을 사랑합니다.
적 영원히 ~ ~
사랑과 사랑을 ..와
소라 아오이


English :


since the first time I knew you, my heart beats very fast. I could not help it. This may be the name of Love .. Yes, it is love. Ayukawa Taiyou, people who've made I can not say the words. I can only hope someday to meet him and say that "I love you from my heart most deeply". I do not care what you say. hmm .. I did the stupidest person in the world, where maybe I could get someone who could not I get? I was really stupid!

been so long I wanted to go to Japan, but never had time. I'd love to meet my idol idol, ayukawa Taiyou ..
every night I pray to God I can arrange a meeting with Midnight, I can only hope and wish.
What's he? I really miss him.

a great pride for me to see him.
Taiyou kun, i will always love you.
ever and forever ~ ~
with love and love ..
Sora Aoi




My Lovely Boy ♥♥

0 komentar: